ένα μη κερδοσκοπικό και μη εμπορικό πολιτιστικό ιστολόγιο - a non profit and a non commercialized cultural blog

Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Ποιήμα: Ποιος είσαι εσύ... - Poem: Who are you...

Ποιος είσαι εσύ ... που ήρθες μέσα στη ζωή μου;
Δείχνοντας καλές προθέσεις
και να με πείσεις τι είναι σωστό και τι είναι λάθος.
Για να μου δώσεις συμβουλές και πράγματι να παραμείνεις
και να με ακολουθήσεις μέσα από την δοκιμασία μου.
Για να με παρηγορήσεις όταν ο κόσμος μου καταρρέει.
Ποιος είσαι εσύ; Πρέπει να είσαι φίλος μου!

Αγνώστου

Who are you...coming into my life?
Showing good gestures to convince
me right and wrong.
To give me advice and actually stay
to follow me through my ordeal.
To comfort me when my world is
tumbling down.
Who are you?You must be my friend!

Author Unknown

 

3 σχόλια:

  1. Αν είναι αυτό που νομίζεις
    δεν είναι ούτε φίλος ούτε εχθρός
    ο άλλος διχάζει ή ο εαυτός
    ανάποδα ή έτσι κι' αλλοιώς
    ρητορικώς έρχεται έκλαμψη
    τι κόσμος ενωμένος είναι αυτός.


    καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδερφέ μου αυτή η ποίηση ακόμα και από αγνώστους είναι πραγματικά όμορφη!
    Είναι πραγματικά ευλογία να μπορείς να ενστερνιστείς αυτά τα λόγια, να πεις δικά μου είναι. Εγώ τα είπα πρώτος, τα είχα μέσα στη καρδιά μου μα κάποιος βρήκε τις λέξεις, βρήκε τον τρόπο, είδε την ομορφιά και μπόρεσε να την κάνει ποίηση.
    Μακάριος αυτός που έγραψε αυτό το ποίημα και στη συνέχεια κράτησε την ανωνυμία του ταπεινά και βοήθησε τα αδέρφια του να γίνουν ποιητές και αυτός να είναι αυτός που ήρθε μυστικά και ταπεινά μέσα στη ζωή του ποιητή και γέννησε μέσα του την ποίηση.

    Υ.Γ αδερφέ μου . πραγματικά αυτός ο τίτλος από ένα βιβλίο το οποίο έχω δανείσει και δεν μου επιστράφηκε ποτέ έμεινε βαθιά χαραγμένος μέσα μου. «Ο Ποιητής των ωραίων ψυχών» γεννά μέσα μας την ποίηση, και η γιορτή συνεχίζεται… καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή