ένα μη κερδοσκοπικό και μη εμπορικό πολιτιστικό ιστολόγιο - a non profit and a non commercialized cultural blog

Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2009

Ο πόνος του χωρισμού - The pain of separation


Ω γή μου


Σε ψαχουλεύω γη τυραννισμένη,
ψάχνω να βρω το χαμένο μου βήμα,
το παιδικό μου γέλιο αναζητώ.

Εδώ μάζευα τις πρώτες μαργαρίτες,
εδώ πρωτοκυνήγησα πεταλούδες κι αγριοπερίστερα'
εδώ σε πότισα, γη μου, με τον πρώτον ιδρώτα του παιχνιδού,
εδώ σε ζύμωσα με τον πρώτον ιδρώτα του μόχθου.

κι αν χρόνια δίσεχτα και σκληρά μας χώρισαν,
εγώ πάντα λαχταρούσα τούτη τη συνάντηση.


Αχιλλέας Πυλιώτης


Oh my land


I am feeling for you tortured land,
I am Searching to find my lost steps,
I am looking for my childhood laughter.

It is here that I gathered my first daisies,
it is here that I first run after butterflies and wild pigeons'
it is here that I watered you, my land, with the first sweat of play
it is here that I kneaded you with the first sweat of toil.

And if difficult and mean years have separated us,
I have always yearned for this meeting.

Achilleas Pyliotis

Translated from Greek by Noctoc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου