ένα μη κερδοσκοπικό και μη εμπορικό πολιτιστικό ιστολόγιο - a non profit and a non commercialized cultural blog

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010

Το πρόσωπο του πατέρα μου - My father's face

Πέρασε με το βάρος του ο ουρανός,
με την απλοχωριά του ο κάμπος,
πέρασαν με τον όγκο τους τα βουνά
κι ο χρόνος με την αστραπή
πάνω από το πρόσωπο του πατέρα μου.
Τώρα είναι γέρικο και κουρασμένο'
περιμένει τον ανεμπόδιστο θάνατο.

Σοφοκλής Λαζάρου - Πάφος

The sky has passed with its weight,
the plain with its spacious surroundings,
the mountains have passed with their volume
and time with the lightning
over my father's face.
Now it is old and tired'
waiting for unobstructed death.

Sophocles Lazarou - Paphos


3 σχόλια:

  1. Καλημέρα! αυτή η μουσική που έχεις βάλει στο blog αυτές τις ημέρες αδερφέ μου είναι θαυμάσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν σου είναι εύκολο αδερφέ πες μου σε ποιο cd θα μπορέσω να βρω αυτή την μουσική που ακούω στο blog σου. πέρα από τις αναρτήσεις σου έρχομαι εδώ για να ακούσω και τη μουσική!

    Αθανάσιος Παυλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Αθανάσιε,
    Ευχαριστώ που σ' αρέσουν οι μουσικές μου επιλογές. Η μουσική που έβαλα στο μπλόγκ μου είναι έντεχνη κυπριακή και προέρχεται από τρεις διαφορετικούς δίσκους:

    1. «Στες άκρες της Ψυσιής μου» του Μιχάλη Μόζορα
    2. «Τόποι σε χρώμα λουλακί» του Ευαγόρα Καραγιώργη
    3. «Καλά το λεν για το Φεγγάρι» Γιώργος Καλογήρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή