ένα μη κερδοσκοπικό και μη εμπορικό πολιτιστικό ιστολόγιο - a non profit and a non commercialized cultural blog

Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2010

Εμένα μου αρκεί: Της μεγάλης Παλαιστίνιας ποιήτριας Φάντουα Τουκάν - Enough for me: By the great Palestinian poet Fadwa Touqan

Εμένα μου αρκεί να πεθάνω στο χώμα της
να με θάψουν μέσα της
να λιώσω και να χαθώ στα σπλάχνα της
και μετά να φυτρώσω ως λουλούδι
για να παίζει μαζί του ένα παιδί από τη χώρα μου.
Εμένα μου αρκεί να παραμείνω
στης χώρας μου την αγκαλιά
να είμαι μέσα της σφιχτά σαν μια χούφτα σκόνη
ένα βλαστάρι χορταριού
ένα λουλούδι.

Φάντουα Τουκάν - μετάφραση NOCTOC

Enough for me to die on her earth
be buried in her to melt
and vanish into her soil
then sprout forth as a flower
played with by a child from my country.
Enough for me to remain in my country's embrace
to be in her close as a handful of dust
a sprig of grass
a flower.

Fadwa Touqan


1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα φίλε Νόστο,
    βαθειά συγκινητικό!


    το θέμα της ανάρτησής μου σήμερα ήταν κάτι σχετικό.
    Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή