ένα μη κερδοσκοπικό και μη εμπορικό πολιτιστικό ιστολόγιο - a non profit and a non commercialized cultural blog

Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

Τα γαλάζια χρώματα της Κύπρου


ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Η ρωμιοσύνη πολιορκεί τις γεωμετρίες των οροσειρών μας,
έχει στους κάμπους τη φιλοσοφία της παροιμίας,
χειραφετεί τις παραλίες με ομηρικές διηγήσεις,
ρυθμίζει τα φωνήεντα στην αμετάβλητη λαλιά μας.

ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΚΟΛΟΚΑΙΡΙ

Το καλοκαίρι περιστρέφεται στον ώμο μου,
περιπολεί στ' αγροτικά μαλλιά μου,
φυτεύει λεμονιές στον τράχηλό μου,
ορκίζεται στα δεκαοκτώ μου χρόνια,
το καλοκαίρι, το καλοκαιράκι μου!

Η ΚΥΠΡΟΣ

Η Κύπρος είναι μια σταγόνα αγάπης
να μένει στη Μεσόγειο με τα έκπληκτά της μάτια
τα ελληνικά φωνήεντα να μετρά
στων ουρανών τ' αλφαβητάρι.

Κύπρος Χρυσάνθης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου